4/3-09

2009-03-04 23:53:40
Allmänt Kommentarer (2)

What a day! Skolan var skoj, slutade 12.30. Efteråt gick jag och Ebba till H&M och jag hittade sexigaste skorna, aj i mitt hjärta! Sen satt vi hos brodern min och pratade om allt mellan himmel och jord, it was nice (:
När hon åkte hem kom Kattis, Maggan och Jonna hit. Nördarna spelade nåt cpspel och jag och Mägsi glodde på tv.
Nu sitter jag och har ångest. GREATNESS, thank you very much.


Och jag dör för den här Odd Molly saken!

Odd Molly

(\(\

(>'.')

(~(")(")


von hest säger:

- T7 says:

ahah neej jag e aldrig otrogen

- T7 says:

bara om det är en läkare

von hest säger:

HAHAH han menar dig :D


Kommentarer
Postat av: hesten

HAHAHAH fett synd :D

2009-03-06 @ 19:30:47
Postat av: Irmelin

fett!

2009-03-07 @ 02:07:35
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback