10/5-09 - 11/5-09

2009-05-11 12:32:16
Allmänt Kommentarer (0)
Blev ingen tyghandling igår, affären var stängd. Får ta det idag istället.
- Åh vad kul det ska bli att göra klänningen själv, it's gonna be unique! :D
Vi köpte grönsaker (och jordgubbar!) istället, gjorde egen dip och satt bakom maggans hus och åt, mys!
Senare joinade Spiros och Crille oss. Och jag dog litegrann :D Sen hände det saker och jag sov hos Kattis :*
Fick dock vakna tidigt pga tidigt folk hos oss. Timer my ass!

- "Förlåt" & "<3"
- *Pekar på mitt hår och gör tummenupp*
- Första ordentliga tjafset :o
- "Kolla vad ledsen du blir!" *drar emot sig*
- "Omg jag får inte sova för att du har sex!"
- "Hon kommer se min gött, hihi."
- "Du ser ut som en slut!"
- "BEBE" <3

Nu sitter jag och väntar på att Kattis ska handla klart i centrum, sen drar vi oss till byn. Kisses :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback