13/5-09

2009-05-13 13:32:48
Allmänt Kommentarer (0)

När man väl kommer upp, så har man ingen skola.. Ungefär.

Idag har jag vart på spindeljakt; Skulle duscha, men när jag såg att det var en spindel i badkaret sprang jag till rummet snabbt som attan. Sen somnade jag om, och när jag vaknade igen tänkte jag gå på toa, men då hade jäveln promenerat till dörren, och vandrade ut när jag öppnade. Sen tänkte jag trampa på den med en stövel, så den inte skulle få för sig att klättra upp på mig, men jäveln gömde sig under mattan. När jag slutat hålla på kom den fram igen och då slog jag till! Nu ligger det en mosad spindel på hallgolvet istället..

Och snart kommer Kattis (morsa) och plockar upp mig så vi kan börja fixa hennes hååår till Crilles skiva.
Beso en la boca :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback