14/5-09 - 15/5-09

2009-05-15 17:43:28
Allmänt Kommentarer (0)
Igår satt jag med Kattis syrra hela kvällen, då Kattis åkte och lämnade Linda nånstans i stan. Deras mamma proppade i mig en massa! Först krigade jag med att få ner maten Kattis lagat, sen fick jag äta äppelpaj med vaniljsås, och kyckling efter det. Sen kollade vi på Supernatural och klagade på dom dåliga skådisarna och hon förklarade hur man kör rollspel på AIM. Sen gick jag ut med Jannis.

Dagens dag började hos Kattis; jag gick upp vid 9 och fick springa till tåget en kvart senare, för att guida mamma till min skola, som egenligen började 10.20, då hon skulle på möte klockan 10. Ingen frukost här inte, förutom colan jag tog hemifrån Kattis när jag gick. När jag vandrat runt ett tag för att få tiden att gå, såg jag ROBYN! Och herregud vad kort kvinnan är, it's like very cute :D Sen träffade jag Antoinett och vi gick till Sv-lektionen, som sög balle. Läraren gick bara igenom allas betyg, and guess what I got; IG! Och resten klagade på sina G:n.. Kunde lika gärna kommit till sylektionen 12.30, då jag btw jobbade sönder mig, min klänning blev nästan klar på bara en dag :o Och nu ska jag käka, vänta på emma och dra mig till stan med gänget, på nån rix fm konsertgrej. Puss!

Madeleine berättar att hon ska sluta:
Jag:
men åh, då kommer det gå ännu sämre för mig!
Ska ringa dig om 3 år och ba "Tja jag går i ettan!"
*alla döööööööör av garv* = irene KAN faktiskt vara rolig

Och tydligen ska storebrorsan till Jarmo idag, och det missar ju jag såklart.
Vilket påminner mig om att han var väldigt osocial förra gången,
man bara "hej du är min bror och jag har inte sett dig sen jag var fyra men visst.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback