25/5-09

2009-05-25 14:43:13
Allmänt Kommentarer (2)
Igår orkade jag inte vara aktiv så jag låg hemma och kollade på Supernatural och annat istället :*
Greys anatomy tog olyckligtvis slut, och jag hoppas verkligen att Izzie och George inte dör :o

Underbart väder btw! Borde gå ut nu när jag äntligen kan.. Folk höll nämligen på att fixa golvet i porten, så man fick stanna inne 11-14 :o Hade tänkt att gå innan, men jävlarna började i förtid! Kunde iofs gått från altanen eller fönstret, men who would've closed? Måste fixa spöken.. :o Wellwell, nu ska jag käka. Bon appétit pour moi! (ren gissning)

Kommentarer
Postat av: hesten

du kan ju inte skriva om dom sådär!!!!

vissa kollar ju på tv :(

2009-05-26 @ 22:20:22
Postat av: åsnan

men fan, det står ju fan i tidningar o grejer, tror jag :o o vart ligger du, typ första säsongen? x)

2009-05-26 @ 22:42:49
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback