2/5-09 - 3/5-09

2009-05-03 23:55:58
Allmänt Kommentarer (0)

Igår vaknade jag vid 11.30, vilket gör 11 timmar! Vadå trött? x) Ändå kände jag mig helt rutten dagen efter, då jag btw grillade and stuff med Kattis, Jonna och Mariam. Solade gjorde dom oxå, med babyolja och grejer x)

Idag vaknade jag hos Kattis, med världens förkylning. Åkte hem bums och på tbxvägen hamnade jag på nån konstutställning i eggeby. Det jag inte visste var att temat var erotik. Hannele lurade in mig i ett rum med närbilder på sex, i hopp om att få mig att piggna till, jättetrevligt. Sen hade jag och Jonna kul på gräsmattan med kortspel och världens minsta filt, och senare dök Emma och Maggan upp, och så fixade vi picnic. Supermyyyys! Och senare blev det ännu mer mys, if you know what I mean (6)

Jarmo går förbi;
Kattis: Bruuur! *rolig röst*
Jarmo kollar: Mooi!

jonna hör ljud: aa! ...var det emma som ropa? *kollar på mig*
jag: nej det var en fågel..

"åh jag vill rida.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback