7/5-09 - morgonen 8/5-09

2009-05-08 13:11:52
Allmänt Kommentarer (0)

Jävla skit, jag glömde min väska, som innehåller allt möjligt + mina skåpnycklar, hos Kattis igår, och nu är det helt onödigt för mig att gå till skolan för att jag ändå inte kan göra nånting.. Smart, jättesmart (y) Även hemnycklarna ligger däri, men jag fick mammas så det hade inte vart nåt problem. Fan oxå..


Igår var jag med Kattis hela dagen. Vi promenerade (duktigt!) bl.a. till Parken vid OK och satt och gungade ett tag.
Haha, kiosken där brevid har verkligen bra service; jag skulle köpa en Fantasy-läsk med melonsmak, men kassören avrådde mig starkt, så jag köpte en avslagen äcklig fanta-exotic istället xD Sen fixade vi hennes hår and stuff.
Och jag kom hem vid 1.30 :o

- Sitta på bordet och prata telefon iklädd linne som en affärskvinna x)
- "Det här var en konstig kondom asså!"
- "Jävla Yao Ming-skor!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback