Memories..

2009-05-07 13:02:32
Trouble, Thoughts & Love Kommentarer (0)
"Hur skulle mitt liv se ut utan dig? Skulle inte klara mig. Jag vet att jag ibland kan vara helt paskapää, men menar inget illa, har bara dåliga dagar ibland. Som du kanske märkt? Men du vet att du är den vännen som betyder mest vad som än händer, och jag finns alltid här för dig! Vet att vi båda har lite problem nu, du vet vad jag menar; Läppglans och Sukka! Hoppas allt blir bra. Våra telefonsamtal är bäst, snackar om allt möjligt och jag bara klagar på allt. Fattar inte hur du orkar lyssna på mig! Hoppas vi nångång lär oss skilja på vosotros och nosotros, haha spanska är inte precis vår starka sida. Mutta sä tiiät että mä oon aina täällä sulle ja että mä autan sua! Puss Love u!" - The girl who meant the world to me, who left.

Läste precis om vad som är vanligast för killar att ljuga om när det kommer till sex:
- Hur många dom haft sex med.
- Att han tittar på porr.
- Om ifall han jämför dig med sin förra flickvän.
- Om han haft fantasier om en annan kille.
- Och så vill han gärna ha dubbelt så mycket sex som han får.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback