9/5-09 - 10/5-05

2009-05-10 14:00:30
Allmänt Kommentarer (0)
Ursäkta men jag har ingen aning om vad jag gjorde iförrigår xD
- Jo förresten, var hos Emma och fixade med boken.

jag: vadå rida ranka?
ems:  rajraj...? *dör*
it was supposed to be "va?"

Igår var jag på ikea med Kattis och hennes syrra, by bus! Kattis köpte två plastväxter, två krukor och en lampa för bara 200 kr! Haha intressant. Och Jenni köpte ett nattduksbord, som var så jävla tungt att det krävdes två pers (jag) för att bära det xD Good times, good times..

Det var nog jag som var dryg. What am I doing? Blir helt äcklig när jag är rädd..
Kattis dröm skrämde mig..

Idag tänkte jag gå o handla lite tyg till Kattis studentklänning som vi ska sy själv :o
Och resten kommer senare.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback