Nighty

2009-05-30 00:46:46
Allmänt Kommentarer (0)

Kvällen började med fotning med Emma, då Baris råkade se oss och ringde Fuat för att informera detta. Hur jag vet det är för att Fuat ringde mig efteråt och vi gick och träffade honom, Baris och Naim. Funny guys, som även känner folk från min gamla skola :D När dom drog hem gick vi och träffade Molly, Laura, Maggan och Kattis och hade tråkigt, as always. Och sen åkte jag heeem. Daah på det x) Och imorn blir det 26 grader, för er som är intresserade! Wanna hitta på nåt kul? :D

- Skriker som en galning och använder alla svärord som finns, för att sen avsluta med ett "aj.."
- "Du skärde mig oxå!" - med en cigg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback