14/11-09

2009-11-14 02:51:26
Allmänt Kommentarer (0)
Har inte orkat skriva, mitt liv är så otroligt tråkigt att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Sitter hemma på en fredag kväll gör jag oxå, jättenormalt. Sminkade mig och lockade håret i brist på annat att göra. Och sen satt heeelt ensam och kände mig lite finare än vanligtvis (nu låter det som att jag alltid känner mig fin, men tvärtom, and that's the point). Försökte göra det bästa av situationen och fotade ihjäl mig, vilket jag inte gjort på länge, så det var nice. Tog även en sväng till centrum ("centan", som Spiros säger), och träffade Kattis. Och så har jag kollat på The war at home.

HAHA igår när jag satt ute vid gungorna med Kattis och Spiros kom nån man och pratade och ville komma in i portarna för att göra nån undersökning, och varje gång vi sa nåt sa han "yeaz yeaz". Två ord: Vi dog.
Vi började även lägga ett nytt pussel! Pussel är bäst, pussel i mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback