18/11-09

2009-11-19 02:24:25
Allmänt Kommentarer (0)
Kunde inte sova, som vanligt när jag ska få manligt besök dagen därpå. Han kom vid 11, and I was sooo tired! Levande död. Anyway, dagen vart bättre än på länge, garvade en massa (probably pga dödhet), bl.a. åt "Den här kudden har dödat mig!" - when getting ont i nacken, och att han påstår att jag garvar "ÄÄÄHÄHÄHÄÄ", vilket dock är ganska sant (a) HAHA och det var galet hilarious när han sa att han brukar sova på balkongen. I was like w00t?! But then it turned out att han menade i Grekland. HAHA I died!

"Plug in and play" Haha porrrr :D

Vid 18 tiden gick jag och lämnade mina kära skor, och människorna på Din sko utforskade dom, och kom fram till att dom är "felkonstrukterade". Jävla mongos som inte kan göra ordentliga skor -.-
SkomakarN sa iaf att han ska försöka fixa, och att det kan bli 75% bättre, vilket är bättre än inget. I just wanna wear them soooo bad. FATTAR INTE HUR ALLA ANDRA HAR PÅ SIG?!

Och nu är jag död, cause of all the "not-sleeping" and "waking-up-early", så natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback