21/11-09 kväll - 22/11-09

2009-11-22 17:40:31
Allmänt Kommentarer (0)
Igår hängde jag med Maggan och Birta hela kvällen, det var nice :D Vi kollade roliga youtube-klipp och åt chips. Birta skulle även ta hem en av Maggans kattungar, så vi följde med hem till henne och för att se hur det gick. I was positivt överraskad, dom 3 andra katterna började efter ett tag leka med gullungen. Gud vad söta dom är :*

Satt även och kollade på när Leon spelade Runescape haha, och själv spelade jag nåt Mario-liknande på deras Nintendo wii.

Idag vaknade jag vid 16.30, dels för att jag gick och la mig vid 5 imorse, och dels för att jag plötsligt vaknade av att jag kände mig spyfärdig. Herregud vad illa jag mådde, visste inte vart jag skulle ta vägen! Lyckligtvis gick det över efter bara några minuter och jag kunde somna om, men where dit it come from?! Very very skumt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback