25/11-09

2009-11-25 23:08:40
Allmänt Kommentarer (0)

Gårdagen är inte värd att berätta om, så bajs på det.

Idag har det hänt en massa, vaknade vid 13.30 och drog till banken och fixade en massa pengar! (massa för mig dårå, inte för folk som tjänar ihjäl sig) Sen gick jag runt i nya affärerna och var nära på att avdunsta, men lyckades iaf få med mig 2 tröjor, 2 kjolar och ett par volangtrosor (y) Gallerian i mitt hjärta nu asså. Sen vid 19 fick jag springa hem och öppna dörren till min döva kusin Pekka, som ville låna min data, för att hans gått sönder. Ja iaf, kommunicationen gick väl lite halvdant, tillslut fick han skriva det han ville säga på ett papper x) And he's coming over sometime och fixar mina tapeter. Han påpekade att mina nuvarande gör så rummet ser ut att tillhöra en liten flicka (y)

Och jag ska typ ut med Tim på söndag eller måndag? Braiga dagar, I know (y)
 
Och folk är för bra och bara råkar ha rätt:
(L) Alex - i löw u babe;) säger:
skriv Pekka i treeskoerii goerii tilleriii butiekeriii
jannis säger:
han heter fan pekka HJAHAHAHAH
(L) Alex - i löw u babe;) säger:
MEn LOOOL
vad e oddsen lixom :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback