26/11-09

2009-11-27 01:10:43
Allmänt Kommentarer (0)

Väcktes vid 12 av att brorsan kom in o ropade "god morgon". And I was soo dead. Gick iaf upp och ruttnade tills 14, sen duschade jag och fixade, och sen var det dags för drogkursen.. som varade i 3 timmar, precis som den förra. Helt onödigt och min stol var galet obekväm (y) Först blev jag rastlös som fan, och sen höll jag på att somna. Aja totally worth it, kan börja köra efter jul.

Efteråt kom morsan och hämtade oss, så vi drog på nån demonstationsgrej i rby skolan. Därefter skulle vi hem, men la en drive-in på donken. Och jag dog. Har inte ätit ordentligt på flera dagar, så jag bara tryckte in all mat (världens största burgare) + cola, fyfan vad jag dog, again. Usch vad illa jag mådde. Sen städade jag lite igen, och hittade typ 5794574 doftljus och 76558457 hudkrämer och skit.

Har även provgått i mina skor. Lite bättre än förut. Får vänja mig vid det som är knas, nu går det att gå iaf (y)

Och jag är galet sugen på Loka, har varit det sen jag drack upp min i förrigår.. It's crazy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback