6/11-09 - 7/11-09

2009-11-08 01:33:35
Allmänt Kommentarer (0)

I fredags kollade vi på 'Notting Hill', och några avsnitt av 'Sex and the City', sen sov jag över, vilket jag inte gjort på ett år.
Kunde dock inte sova pga all chips och cola som gjorde mig illamående. Menmen, tillslut gick det ju.

Vaknade 10, drog till Södertälje vid 11 along with Jonna. Där träffade vi Molly och Ebba och jag hämtade mina kära skor <3, sen kollade vi runt på 'Tom Tits', and after that åt vi och drog till Ebba, som bor fett fint och har en gullig lillasyster :D
Sen åkte vi till byn och gick till the appartment och kollade på 'Employee of the Month'. Emma deckade och missade halva.

Jonnas musik dör, hon kollar hörlurarna,
and goes like: Det där kan inte vara att musiken är sönder!

And I'm like sooooooo tired, kommer dö.



THE shoes, jag är så kär <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback