Gonatt

2009-11-23 02:11:13
Allmänt Kommentarer (0)
Heii idag har man varit duktig, först gick jag på promenix med hunden, i regnet! Sen badade och torkade jag henne i 100 år, värsta pälsen you know. Sen har jag fixat med tvätt och städat lite (y) Lyckades dock inte hitta min The Sims :(

Och gris kommer hit imorn och jag är galet trött even though jag bara varit uppe i 9 timmar, så jag ska nog ta och sova nu, puss (y)

Och nu när jag skrev "gris" så måste jag även säga att jag vill ha en minigriiiis. Dom är helt söta och det måste ju funka ungefär likadant som med hund och katt, fast blandat. Dessutom är grisar mkt intelligentare. Men för att få ha en måste man ha en liten gård med gräsmatta som den kan böka o gräva i, annars blir det ommöblerat i huset xD


sööööööötgriiiis :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback