Igår - 16/11-09

2009-11-16 00:20:44
Allmänt Kommentarer (0)
Igår satt jag hemma och dog, tills jag åkte till byn x) Samlade ihop girlsen, dvs Kattis, Maggan och Jonna, och gick till Ems. Folket kollade på Män som hatar kvinnor, medans jag och Ems spelade.

Nån klagar på att dom ska se Madagaskar;
Emma: Men jag har inga andra fiskar!
(Blandning av "filmer" och "Madagaskar")

"Här står bara ingenting."

Mannen i filmen binder en kvinnas fötter på sängsaken;

Jonna: Oh nej, han ska knyta hennes skor!
fötter*

Idag har jag suttit hemma (y) Det blir inte mkt utgång för min del längre. Jävla vinter, för kallt. Men imooorn när jag fixat mina skor, då jävlar lär jag inte kunna motstå frestelsen av att gå i dom (om det inte blir för sent dvs)! *Dör redan*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback