Jadu, kväll igen.

2009-11-04 23:53:47
Allmänt Kommentarer (0)

Handledarkursen gick bra, garvade ihjäl mig några gånger. Åt väldigt fel saker dock, dvs en video på hur långt in i en stolpe en bil åker i olika hastigheter. Sista var då 90 km/h, vilket gjorde att dockans (som satt i bilen) huvud ramlade av, and Jarmo went like: Joo, pää lähti irti. Min brorsa lyckas alltid formulera allt på roligast möjliga sätt och jag dör i ett år. Sen vart han lack och påstod att man inte kan ta med mig nånstans för att jag förstör, men det är ju han som alltid lyckas få mig att garva xD Och dom 3 timmarna gick ovanligt snabbt, först trodde jag att jag skulle avlida :o
Efteråt träffade jag Kattis och Maggan, and then I went home och åt Donken-food. Förresten så har det snöat hela dagen. Coldness, brrrr.

Dog även åt det här på kursen:



Och det här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback