1/10-09

2009-10-01 23:09:17
Allmänt Kommentarer (2)
Oktober var det..

Skulle till farsan idag men min mage sa ifrån, jävla värk. Istället plockade Carina och Ems upp mig med mat från Donken, så vi drog upp till lägenheter och käkade och fixade med tidningarna igen. Ems fick nån attack och började städa mitt i allt. Vi var även ute med Maggan ett tag.

Och jag börjar faktiskt bli jävligt arg nu, varför har jag sånahär fucking gener som gör det omöjligt för mig att gå upp i vikt?!?!?!?! Ibland vill jag fucking slå sönder mig själv. I'm so gonna leta upp nån jävla läkare och tvinga honom göra nåt innan jag blir galen! HELVETE.

Kommentarer
Postat av: feli

De där sista du sa, förstår dig helt o hållet:P

2009-10-04 @ 21:58:14
Postat av: åsnan

hatar!

2009-10-05 @ 04:15:45
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback