14/10-09

2009-10-14 19:23:28
Allmänt Kommentarer (0)

Jag gick till skolan! Helt stolt. Fick dock inte så mkt gjort.. You know me, the pratmaskin. Kicki var oxå där, long time no see. Vi girlsen sitter alltid och snackar om sex (förutom Iza och Laura), haha helt galna :D But it's fun, me like girltalk.
Och Ebba slog sönder mitt venusberg 2 gånger med värsta vikterna HAHA AJ :(

Och hon ska ha Halloweenfest! Måste köpa fucking kostym, men är för fattig. Känns lite onödigt att slösa 500 på nåt man kommer använda en gång ;s Vi kollade iaf på nåra efter skolan och jag har kommit fram till att jag vill ha en Nurse-kostym, lite Lääkäri sådära :D Och påvägen hem träffade jag Julia på tåget, it was a bit weird x)

Just nu ligger jag i min säng med minidatorn, blev nämligen lite rädd för att min rygg ska bli sne av stationära HAHA.
Ben and Jerry's har man oxå, kombinerat med klackskor.

JUSTE! Hittade min datafjärr, fett skönt att bara ligga o trycka på knappar istället för att resa sig upp och hålla på (y)


AND GOD I LIKE IT ROUGH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback