18/10-09

2009-10-18 14:48:35
Allmänt Kommentarer (0)
För det första sov jag kefft, riktigt kefft! Vaknade ungefär 25 gånger och mådde lite halvdant och var törstig, men samtidigt så död att jag inte orkade resa mig upp för att gå och dricka. Tillslut kom jag på att morsan hade snackat om nån vattenflaska på mitt golv, så jag kollade and there it was! Den hade typ legat där i 150 år men det handlade ju om liv och död! Men efteråt kunde jag ändå inte sova som en normal människa :(

Nu borde jag gå och käka, men är så trött på mackor, mackor och alltid mackor. Vill ha nyponsoppa btw!

Och fucking Icefilms funkar inte, blir galen! Vill kolla på Gossip Girl och grejer. Jävla låtar som gör mig sugen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback