21/10-09

2009-10-21 23:04:09
Allmänt Kommentarer (0)
Jääävlar vilken dag, too much asså. Började med att gå till skolan (i klackar, looking like a zombie) och klaga sönder mig på livet. Packade ner alla mina sysaker, cause we're moving! Vart typ jättehungrig oxå men pallade inte gå på lunchen för nån jävla äckelfisk, blä. Sen hade vi foto vilket gick åt helvete. Satt i datasalen trying to fixa bilder och skrek "prosit!" till random folk på andra sidan klassen.. och dampade på en gardin, så läraren ba "Gud vad du är på idag!" HAHA blir alltid hype på fotolektionen, dont know why though.. Folk måste tro att jag är galen x)

JUSTE, alla är alltid jätteintresserade av mina kläder när jag har på mig nåt lite finare HAHA :D

Ooh, Emilia var typ världens sötaste idag!
Emilia:
Irene, jag har tänkt på en sak! Varför blir inte du modell?!
Jag: Oj, jo, jag har faktiskt velat det! :o
Emilia: Det skulle ju vara perfekt! Bara det att du kanske är för kort. Men tänk, du skulle få gå i sånahär klackar varje dag *visar världens högsta med fingrarna*, så sök!

Efter skolan åkte jag till byn och åt pizza hos brorsan. Han har köpt världens största soffa, me want also! Sen campade vi på gården resten av kvällen, still wearing heels. Alex dök oxå upp från ingenstans och retade mig by not hugging me :( Fast sen fick jag dock..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback