22/10-09

2009-10-22 22:44:12
Allmänt Kommentarer (0)
Har sovit i 13 timmar(!!) och är heeelt död. Blir man verkligen trött av att sova för mkt? Hann inte till skolan, som ni kanske förstog. Hade bara en lektion ändå, så det var lugnan. Förutom att jag inte vaknade i tid för att sjukanmäla mig x(

Efter att jag ruttnat i 29 år kom Maggan och joinade mig. Vi kollade igenom gamla bilder och åt chips och drack coooola, som jag velat ha i en evighet! Sen skulle hon till centrum och träffa sin mor, så jag blev kvar här och bestämde mig för att städa! Vilket tog hela kvällen. Rensade iaf bort massa bajs (y) Har finally även förhindrat sängen från att rasa! Det är dock benet som blivit snett, inte mkt att göra åt.. Förutom typ dra och köpa 4 nya, someday someday..

Kom även på att min fyrbenta vän fyller år samma dag som Jonna! Tror jag ska fixa lite presenter och en hundtårta :D

OCH YAY, ska hämta ut mitt leg imooooorn :D


sängfixarN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback