25/10-09 - 26/10-09

2009-10-27 14:12:05
Allmänt Kommentarer (0)
Det har varit så hektiskt att jag inte hunnit skriva, men nu ska vi se om jag kommer ihåg nåt:

I söndags satt jag, Ems och Molly och stressade över att vi inte hade några människor, men tillslut fick vi hit Joel, Jannis, Jonna, Kattis och Milad. Så det vart alltså happytimes, vi drack OCH hade några här (y) Alla var taggade, så det var kul fastän vi inte gjorde så mkt annat. Senare kom Alex oxå, som ingen dock hann umgås med HAHA.

Ems haffar folk hem till mig,
Ems: vilket datum bor du på?
adress*

Molly har ett shotglas,
Hon: Kan jag få nåt att blanda med?
Jag: Troru jag gav dig såntdär glas för att du ska blanda?

Emmas kloka ord:
"Även om du aldrig ljuger, ljug aldrig. Det är det jag säger."'

Jonna frågar vem Ems pratar med i telefon,
Ems: Alex.
Jonna: Alex fjortis eller Alex andra?
Ems: Alexandra.

Jonna pratar om att hon inte tror att 'Kissie' inte är oskuld,
Hon: Det skulle inte förvåna mig ifall min farsa kom och sa att han knullat henne.


många flaskor här va!


har du stoooor?


people




Igår (Måndag) var jag inte här HAHA. Lämnade folket här och åkte till Laura. Först tänkte jag att det skulle vara tråkigt, men när jag suttit där ett tag insåg jag hur mkt jag saknar/t gamla klassen. Speciellt pojkarna <3

Satt med boysen hela kvällen och rökte vattenpipa och pratade om en massa. Tuukka rökte sönder sig och hans ögon var helt röda! Hörde även att folk röker på som fan. Irene goes angry and disappointed. Jävla Tim :(
Folk (15 pers) drack även sönder sig och jag bara kollade på HAHA. Synd om Laura och hennes hus säger jag bara. (Imorse hörde jag att saker gått sönder och jag vet inte vad. If it was me, skulle jag skrikit ihjäl mig.)

Senare vart jag galet irriterad på Hannes, som tog upp massa saker om Tim och jag vet inte vad. Folk dom försöker fota mig oxå. Lite gulligt på ett stalking-sätt. Jere föreslog även att jag skulle sova över, så skulle han fixa skjuts på morgonen, haha sötapa. MEN! Sen kom Molly och hämtade mig, and I was like "Noooo I don't wanna leave!" but then I did.
När jag kom hem hittade jag Ems, Jonna, Maggan, Kattis, Milad och Bruno. Vi hade supertråkigt och dog.

Vi snackar om att tv:n är så liten att man måste ligga i en hög på golvet för att se,
Stefan: Då ska jag ligga på Irre!

Vi snackar om BiffeN,
Jussi: Min handled är fan smalare än din kuk!

Jag: Stefan! Är du rädd för bögar?
Stefan: Öh, nej, varför skulle jag vara det för? Jag har en bög i släkten, hon är lebb.
*Jag och Jussi dör*

Stefan: Har du sett sånahär? *spänner sig*
- Joko kommer in and makes a noise -
Jussi: HAHA Joko vart typ helt kåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback