29/10-09

2009-10-29 16:18:25
Allmänt Kommentarer (1)
Jääävlar vad jag har ont i magen! I die for real!! Hatar mens, typ världens onödigaste mänskliga sak! Fan vad arg jag blir! Speciellt när det är kaos hemma och allt ska vara fixat tills modern kommer, och man knappt kan stå upp. AJAJAJAJ!!!!!
Det här med att vara tjej suger verkligen, what's the point när man en gång i månaden bara vill lägga sig ner och dö?

Anyway så stack människorna precis. Och jag krigar för att överleva. Kanske borde sova bort smärtan? HJÄÄÄÄÄLP!

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: åh, fusk! :p om du tröttnar på dom kan jag ta dom, haha! :DD

2009-10-29 @ 20:57:50
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback