5/10-09

2009-10-05 23:03:33
Allmänt Kommentarer (0)
Haha jag vaknade vid 15! Sen jallade jag sönder och drog till Ems syrra och fixade med tidningen. När jag skulle ner och öppna till Maggan dök nån senil gammal kvinna upp som ville ha SOVtabletter. HAHA hon trodde att det fanns nån lucka på bottenvåningen där man kunde få såna. Jag tror att hon snackade om apoteket. Vi fick iaf värsta rundturen i hennes lägenhet där hon berättade om sina 1000000 tavlor, när hon plötsligt utbrast "Vad ville ni förresten?" Hon hälsade även på Ems två gånger, och en gång trodde hon att hon var hemtjänsten. Hon pratade även om hur fin jag var, och så tyckte hon om min tunika. När vi trodde att det äntligen var frid och fröjd och gick tbx till Ems syrra, ryckte hon i handtaget och ropade nånting i brevlådan x) Sen kollade vi på vänner och åt kladdkaka och bullar.. Med mjölk. FINN-ATTAACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback