Alive

2009-10-30 00:57:42
Allmänt Kommentarer (2)
Hej jag lever! Har dock knappt vågat röra på mig, i rädsla om att smärtan kryper tbx. Kattis var jättegullig (:*) och hämtade mat till mig från Grekiska. Sen kom Ems och hämtade sina saker, så Kattis åkte hem med henne. Sen kom mamma heeeem med mat från Max, så jag har ätit ihjäl mig idag :D

Herregud vad jag stör mig på FB, kommentar kommer inte fram och man får tagga sina bilder 15 gånger innan taggarna fastnar >.<

don åsna säger:
;**
jannis säger:
hur gör man en som blundar?
don åsna säger:
iiingen aning
don åsna säger:
vet du? =(
jannis säger:
hittasr inga blundande ögon :(
don åsna säger:
|*
xD
helt fuckad xD

Kommentarer
Postat av: hesten

don åsna säger:

|*



AHHAHAHAHAHA jag döööör

2009-10-30 @ 11:27:12
Postat av: åsnan

HAHAHAHHAHA jag dooooog oxå xD

2009-10-30 @ 16:38:20
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback