At the end of the day

2009-10-31 23:04:40
Allmänt Kommentarer (0)
Fan vad trött jag är, har varit ett väldigt hålligång hela dagen. Efter allt ville jag tom gå och köpa skor, men hann inte x)

Först drog vi till Ikea som sagt, och folket köpte ihjäl sig. HAHA kassan hade en gräns på 15 varor och vi hade 25, men vi lurade kvinnan och kom på massa ursäkter. Därefter åkte vi till Milli och åt och pratade en massa. Michel har världens mysigaste rum btw! Sen fick människorna för sig att mitt rum var stökigt (vilket det var), så vi drog hem hit och städade och rensade lite. Alla höll på att få astma attack av all damm och skit, så jag slängde min äckliga matta som färgar av sig(!), och hoppas på att en ny inskaffas snarast. HAHA mina kläder vart helt blåa. Hittade även världens skarrigaste spindel utanför mitt fönster! I'm so never gonna open my windows. Eller kanske om jag bor på 4de våningen?

Förövrigt sög min halloween. Jävla skit.

AAH, me like:
dockor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback