Cold night

2009-10-03 01:36:24
Allmänt Kommentarer (0)
Fyfan vad kallt! Typ 2 grader! I can't deal with this, I reaaallly can't! :o

Well, dagen spenderades klippandes i tidningar hos Ems syrra. Fortfarande lika kul! :D Jag hittade även världens gräsligaste bild på Zlatan och vi höll på att avlida av skratt. Såg ut som att han rymt från dårhuset or something xD
Och vi lär ju bli värsta machokvinnorna av att bära tunga väskor med tidningar och bajs fram och tbx varje dag, wohoo! :D
När vi skulle dra stog jag och muppade mig på gården i en halvtimme, sen gick jag och tjafsade med folket hos Kattis >.< And now I'm home, som många gånger förr. Ska nog ta och käka lite, pussisar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback