Obsession

2009-10-24 15:40:09
Allmänt Kommentarer (0)
HAHA jag skoooja bara, vi ska typ bara sitta in the appartment ikväll o kolla film eller nåt liknanade, så det blir nog en maaaassa chips och andra onyttigheter! Lökdipp alltså, vem fan kom på det? Blä. Holiday in my heart <3

Fast först måste jag duscha och klä på mig (fan ska man ha på sig?) och gå och handla nånting med modern min, nu när jag äntligen har pengar. Hon är bara så jävla seeeeeg så jag tror jag dör. Typ nånstans i stan och käkar hos nån kompis, så det kommer ta 100 år att ta sig hem. Jag vill handla nu, jag vill ha kjolar och halsdukar och tröjor och strumpbyxor och leggins och åååh jag vet inte vad! Det är fett weird, jag hatar kläder men ändå så vill jag bara ha meer och meer! I diiiiie!
Måste även fixa nån kräm som motverkar inåtväxta hår till mig och Ems HAHA.

Och jag klarade inte av provet för jag kan inte läsa mellan raderna! Lär mig? (a) Mamma får helpasej va :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback