Yesterday

2009-10-29 16:09:50
Allmänt Kommentarer (0)
HAHA så jävla synd, satt och kollade på 'Drillbit Taylor' i min ensamhet. Det var den enda jag hann se, för sen kom Kattis och Joko. Och därefter kom Emma, Jonna, Maggan och Molly. Resten svek oss, så ruliga kompisar har vi (y)
Vi satt iaf och drack och hade lite skoj, tills alla plötsligt dog och gick och la sig. Det blir alltid knas när man är ensam hemma längre än en dag. Det är alltid bara första dagen som blir bra, och resten blir kaos :o I wonder why..

HAHA nån random smsa mig och jag sökte på Eniro och hittade en Niklas,
I went like: "Bor du på den och den gatan?"
He was like: "Ja, hur visste du det?"
I was like: "Då vet jag inte vem du är."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback