Yesterday

2009-10-11 14:43:08
Allmänt Kommentarer (0)
Gårdagen vart lite mer lyckad än förra lördagen, tack gode gud för det. Kanske var det för att jag åt sönder mig på pepparchips while drinking, och inte blev sönderpackad. Aja, hellre lagom :D Fick även dit Jannis och grabsen! HAHA sen vart jag typ jätteorolig för att Emma skulle dricka för mkt, but she didn't. Maggan fick dock i sig lite för mkt och gick och pussade allas kinder helt läppstiftsröda + Milads panna. Jag dog av garv åt det och Davids kind.

Nångång under kvällen gick jag (i klackar! Som Jannis hatar), Simon och Jonna även och Mötte Molly i centrum. Fick inte ont i fötterna fast vi nästan sprang! Och det var ingen kort väg heller. Klackar + alkohol = Power!

Resten av kvällen var jag med Jannis, vi pratade bl.a. om tandborstning och storlekar haha (a) och han och Simon hade föreläsning om att jag är kaxig. I'm not that kaxig (a)

Och när det var dags att dra, skjutsade David hem mói och Molly. Jag skulle lätt kunna bo med henne, hon ligger helt stilla hela natten, fett skönt!

JUSTE! Hittade även Sandra hos honom! It was so weird..

Jannis: Har du sett Emma full? :D *drar dit David*

Joel goes orolig: eeh din mamma är här utanför i bilen, ska hon vara där?

"Jag vill oxå ha sånadär, ska vi byta?"
"Ja!"
"Ta av dig dom då." *sliskblick*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback