23/9-09

2009-09-23 23:46:19
Trouble, Thoughts & Love Kommentarer (0)
Heeeeeeeeeeej! I'm actually not this happy. Not happy at all. Jag är irriterad. Så irriterad att jag faktiskt vill gråta. Kan inte ens förklara vad jag vill göra med folk. OHMYGOD, får jag slå sönder nån? Och btw, jag lovar, jag har inte damp.

Här gör man misstaget och säger att man kan fixa bättre, and you still don't change!!!!! Fan vad jag suger egentligen. Jag vill ha bättrebättrebättrebättrebättrebättrebättrebättre. Kan jag inte få nån som är en blandning av er? Som är the love of my life, men samtidigt världens bästa kille. För det finns inte i dig. I'm sorry but it's so true, you're not there yet. Folk är fortfarande i sina grabb-faser, undra när det går över.. I'm not gonna wait forever, I can feel it. And this is not getting better, för jag får ju inte tjafsa. Herreguuuuuuuuuuud jag kommer explodera av tankar.

Anyway så började min fotolektion 14, så jag fick sova till 12. Först gick vi runt i Fridhems och frågade folk om vi fick fota dom (med systemkameroooooor), fast sen gav vi upp och gick vi tbx till skolan, och jag nöjde mig med Alex. HAHA tog typ 100 bilder, helt underbart :D Efter skolan åkte jag till byn med min modell och där spenderade jag hela kvällen. And now I'm home och är lack, som vanligt. This can't be good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback