7/9-09

2009-09-08 00:29:44
Allmänt Kommentarer (0)
Idag har man vart i skolan och gjort klart skjortkragen! Och pratat sönder med folk. Ebba bara övergav mig :( Efteråt hade jag möte i en timme och därefter kollade jag lite i H&M, så jag kom inte ifrån Fridhems förrän vid 17. Drog till Maggan, vi åt i grillen och senare kom Ems och vi tog nåra shottar och vandrade till Tensta. På vägen hem hittade vi en cykel, som saknade en pedal, som Ems parkerade på gården. Sen kom boysen och vi gick på promenix med Rex. Sen hittade jag Kattis och folket övergav oss. Vi pratade om lägenheter och jobb med hennes mamma, and I really wanna move out. Now, now, now! Och imorn åker jag till skuulan med Alex! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback