Igår kväll

2009-09-27 16:40:48
Allmänt Kommentarer (0)
HAHA hade helt glömt bort vad jag gjorde igår tills jag kollade Ems blogg. Så jävla smidig x)

Anyway så skulle jag och Ems till söder och träffa Molly & co, men jag var seg så hon åkte före. När jag blev klar var jag smart och drog med mig Jonna. När vi kom fram och väntade på att kvinnorna skulle dyka upp, upptäckte vi några snorungar som hoppade på där bak på bussar. Utanför alltså. Killarna kan inte vart mer än typ 10-12 bast, helt crazy! Dagens BARN -.- Aaaja, sen hamnade vi på nån skum hårdrockarfest där folk såg ut som idioter. Typ.. killar i tights, get the picture? Sen tröttnade jag och Jonna för att nån äcklig anorexia-kille snodde våran apelsinjuice, så vi drog ut och handlade chips och powerking. Vi fick även en sprite på köpet :D Eftersom vi sen inte hittade tbx började vi fantisera om hamburgare, så vi sprang till BK i hopp om att det skulle kosta 10 riksdaler, vilket det inte gjorde, så vi fick en tia av en snubbe för att "du är så vacker, och för att din kompis e så vacker." Sen kom Carina, och jag hade lovat Jannis lite talkietalkie, så vi träffades på gården och pratade xD Sen kom mamma och hämtade mig vid 4, nice job (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback