Silent-treatment

2009-09-20 23:18:03
Trouble, Thoughts & Love Kommentarer (0)
Jag och mannen beslutade oss för att inte prata över huvud taget, dagens smartaste drag. Han hette dock nåt jättegulligt om att jag var speciell, så jag var tvungen och slänga in ett hjärta.

Förövrigt tycker jag inte om mig själv for depending on him so fucking much. Om allt är bra mellan oss, då mår Irene bra och drygar sig inte, så det blir inga konflikter. Men om saker däremot är bajs mellan oss, då blire andra världskriget mellan mig och någon. All min energi går åt det här, kärlek. Allt jag gör beror på hur kärleken är för stunden. Jag bryr mig för mkt och är för paranoid. It's actually driving me crazy. And Kattis too, apparently, då jag fick en utskällning för ett tag sen. I've gotta do something about this.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback