14/4-10

2010-04-14 20:06:49
Allmänt Kommentarer (0)

Snart är det maaj. Vad ska man göra på valborg? Förra året var modern min i Finland, så folket hängde här hos mig. Tappade även bort min kamera haha. Jättesmidigt, vill fortfarande ha bilderna (y)

Idag skulle jag som sagt till Barkarby, men vaknade när folket skulle dra, så det blev ju inget av det. Nu sitter dom på O'Learys och dricker, och jaag som inte har nåra pengar sitter hemma och väntar på att dom ska bli klara så att vi kan dra till byyyyyn och fixa iTunes på Kattis data x)

Vädret dödade idag förresten. Satt ute på gården med djuret och njöt av solen. Niiiiiice (y)

Mitt förhållande är knas. Och bäst på samma gång. Confusing..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback