7/4-10 - 8/3-10

2010-04-09 16:31:45
Allmänt Kommentarer (0)
I onsdags städade jag sönder och fixade i en evighet. Ems och J kom vid 20. Vi spelade kort, och sjöng singstar.. Då låg J i soffan dock. När Ems drog vid 22 tänkte jag och J spela kort och kolla på The Replacement, men det slutade med att vi spelade konstiga spel på datorn och pratade med Ems på facebook. Sen sov vi vid 4, and it was very mysigt ♥

Igår var Ems, Alex, Jonna och Eda här. Vi drack och körde "Jag har aldrig.." tills Alex och Ems drog, vid 23. Då provade Jonna mina klänningar för att se ifall hon kunde låna nåt till balen. Så blev det icke. När dom drog var jag helt rädd och pratade med J tills 3 (då jag även deckade i nån minut), o sen kunde jag somna (y) Läskigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback