Det här suger. Sova?

2010-04-14 00:56:29
Allmänt Kommentarer (2)
Sääämst dag. Min katt har blivit dum i huvudet. Han har varit helt hypad hela dagen pga att hans päls klumpar sig och känns obehaglig. Han blev typ skitarg förut och bet sönder mina skor. I mean, en KATT?! Sen försökte han även bita i mina skolböcker, stackarn. Man måste ju få ut aggressionerna på nånting :( Därefter kom han och bet mig under foten. Hårt. Blödde sönder. Bra att man har tagit stelkrampsspruta (y) ..Nu verkar det lugnt iaf. Får se hur det ser ut imorn. Skulle gärna raka hela katten, men han är fett rädd för allt, och tror verkligen inte att ljudet av en rakapparat gör saken bättre. Greeaaat..

OCH KAN FOLK NÅNGÅNG VARA ÄRLIGA MOT MIG? Blir fucking dum asså. Och jag får aldrig prata med J, alltid nåt annat på g. Tom på natten. Haaaaaataaaaaaaaaaaaaaar det här. HATAR. Måste/SKA fixa en kvälls.. underhållare (y)

Och ja jag är väl negativ då, men vems fel är det? :D

Imorn tänkte jag dra till Barkarby med Kattis och Mike. Ifall jag kommer upp vill säga.

Nu ska jag sura och hitta på nåt. Spela eller nåt. YOU RUIN ME. Fuck.

Kommentarer
Postat av: =(

så nu heter jag j bara ...

2010-04-14 @ 03:53:03
Postat av: åsnan

men åååh det är du! fattade 100 år senare xD okej you don't have to, skriver hela nästa gång :D

2010-04-21 @ 03:02:53
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback