Dreams about weddings and sfs

2010-04-13 16:30:52
Drömmar Kommentarer (0)
Drömde att min brorsa skulle gifta sig (med en fett konstig tjej jag aldrig sett förut) och hade typ förlovningsfest eller nåt liknande. När vi satt där vid bordet märkte jag att han satt i rullstol för nån anledning. Och jag borde ju veta sånt, han är ändå min bror.

Plötsligt skulle jag träffa Elise och ge henne 2 vodkaflaskor, så jag åkte till stan och träffade henne och Ida och nåra. Sen var jag plötsligt hos Jere med hans mamma och väntade på att han skulle komma hem. Dom hade tre stora hundar - vilket är fail då han är allergisk - som hela tiden höll på. Och han bodde i värsta mansion-grejen. Sen var det plötsligt fest, och alla från klassen kom. Sen kom han hem och alla gick till köket och plockade mat och bullar och vad ni vill.

Sen skulle jag hem och träffade brodern min i stan (vettefan vad jag gjorde där, Jere bor i Rissne), utan rullstol. Han gick som han alltid gjort, och jag tror inte ens att han var förlovad. Fett weird..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback