igår (16 april)

2010-04-17 13:37:47
Allmänt Kommentarer (0)
Jag och Maggan bestämde oss för att ta en promenix vid 21. Och ja, det var alldeles mörkt. Höll på att skita på mig när jag skulle upp för eggebybacken (en stig!); FAN VAD LÄSKIGT! När jag äntligen kom upp efter vad som kändes som en evighet, såg jag Maggan och blev lugn. Fan, orkar inte vara mörkrädd xD

Vi gick hem till henne och skulle göra pannkakor, när hon plötsligt blev dödstrött. Blev inga pannkakor, we ended up watching Ringaren i Notre Dame, som jag förresten aldrig sett förut xD Maggan deckade, jag gick ut och vandrade för mig själv. Hittade Marcos och hans flicka, vi pratade ett tag och Marcos berättade att han höll på att kvävas tidigare och hade skickat ett "Det har hänt nåt"-sms, utan att förklara vad, till sin tjej. HAHAH båda tyckte det var dumt så han blev lite ägd. Girlpoweeeeer (y)

Sen åkte jag hem och garvade ihjäl mig åt detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback