igår (2 april) KILLAR ÄR HORUNGAR

2010-04-03 15:26:50
Allmänt Kommentarer (0)
Nico fyllde 20, så vi var hos honom och drack öl x) Det var kul tills jag mådde illa och J gjorde värsta grejen av det, och ljög för mig för att jag skulle dra därifrån. Kul att man är så omtyckt. Men det är lugnt, jag visste ändå hela tiden att han inte ville ha mig där. It's always like that. Men håller man verkligen på såhär när man älskar nån? Jag skulle aldrig aldrig aldrig tycka att det var jobbigt att ta hand om sin "partner" (haha), men han fick det att låta som att han inte ville men var tvungen. Och det var nog därför han slängde ut mig oxå, för att det blev för jobbigt. Jag förstår inte hur killar tänker. Är alla sånahär idioter? I mean, ofta man ens tycker att det är jobbigt?!

Allt var lugnt och sådär först, för att jag trodde att han oxå skulle hem, som han sa till mig. Ljög dvs. Men när jag imorse fick veta att han inte gjorde det, ljög dvs igen, så blev jag galen. Och aa, nu är jag iaf argare än nånsin (bara så ni vet). Man lurar inte en Irene. Man behandlar inte en Irene som ett barn. I'm never gonna let him do this to me again. Kommer slå sönder honom då, på riktigt.

Folk tog sönder med bilder, slänger upp dom braiga lite senare :* Om jag nu tål att se hans ansikte -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback