igår (26 april) - 27/4-10

2010-04-27 22:37:45
Allmänt Kommentarer (0)
Igår åkte jag till stan med Ems och Maggan. Jag köpte underdel till min rosa bikini och överdel till min svarta bikini. Fatta vilken tur jag hade, det fanns bara ett ex av allt i min storlek, allt annat var stort (y)
Därefter vandrade vi runt i 100 år letandes efter fik, för att sen avsluta på Café Fix. Fan nu vart jag sugen på deras smoothie </3

Ems köpte hårfärg, så vi lekte Bobby's och färgade hennes hår när vi kom hem till byn. Träffade Theo och Anna på vägen oxå (y)

Later on gick vi ut med Bruno och rökte vattenpipa x)

Garvade sönder mig på tåget förresten, en man glodde sönder och en annan spelade mobilspel. Kul när man är trött javisst :D

Idag har jag suttit hemma, FÖR att jag inte hade en jävel att gå ut med. Missade hela hela finfina dagen.. Satt dock ute på gården med hunden ett tag, men ändå! Det är fan tragiskt :(

Skulle haft nåt att se fram emot på kvällen, då Alex har studentskiva, MEN jag är ju såklart pank >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback