Love hurts

2010-04-30 01:27:37
Trouble, Thoughts & Love Kommentarer (0)
I'm not okay. I thought I was. But I'm obviously not.. okay. Känner bara hur ångesten smyger sig på mig och hur oron och osäkerheten tar över min kropp. Hur ska jag nu veta vad jag ska göra? Hur ska jag nu veta vad jag ska säga? Så rädd för att göra fel, tänk om det blir för mkt..? - Nu påminner jag mig själv om hur jag var för två år sen, när hela min värld gick sönder. När han förstörde allt och förstörde mig. Men jag klarade mig, hittade bättre och gick vidare. Glömde allt gammalt och byggde upp mig själv igen. För att jag kunde. Det är den personen jag vill vara, den starka självsäkra, som inte tar åt sig för att hon vet hur det egentligen är. Han älskar mig, det vet jag ju. Vad han än gör eller säger. Han menar det inte. Väl..? - Det är nu det händer, jag går sönder, igen. Bit för bit faller jag isär. Litar inte, är försiktig. Pratar lugnt, gör inga fel. Tror att han ska lämna mig. Vill inte vara såhär. Vill vara säker och orädd, vara jag, mig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback