ZzZzZzZzZz

2010-04-25 02:08:35
Allmänt Kommentarer (0)
Wohoo, tog en sväng till pizzerian hära med Kattis och Jenny. Jävlar vad öl plötsligt blivit äckligt. Kanske för att jag spydde förut. Eller så är det nåmn annan öl än det jag gillar. Men det var iaf okej förut. Knaaas ;s

När vi iaf suttit där i nåra timmar stormade plötsligt typ 30 japaner in. Faan vad rolig det var, vi garvade ihjäl oss på riktigt. Plus att en typ raggade på mig, log sådär läskigt och grejer. Och en av dom deckade. HAHHAHHA helt sjukt roligt!

Sen kom en av ägarna och sa att en man vid nåt bord ville bjuda oss på en varsin smirnoff ice. Jag och Jenny were all like HELL YEAH, medans Kattis tyckte att det "kändes fel". Jävla mupp hon är :D Vi sa iaf att det var lugnt, och sen visade det sig vara nån kurd med hästsvans som bjudit oss. När vi gick ut vinkade han från fönstret och jag kände att det var det minsta jag kunde göra tbx, eftersom han vart så trevlig, MEN sen kom han ut och visslade efter oss, så vi fick lite panik och började springa mot Akalla - dit vi var påväg men iaf - HAHAHAH sjuk snubbe och sjuka vi.

När vi kom till Husby hittade vi Marcos och hans tjej, så vi bestämde oss för att ta bussen hem med dom istället. Trevligt trevligt. Nu är jag hemma. Är hungrig som fan ska ni veta. Måste fan käka nåt.

Juste! Vi åt även pommes med bearnaise-sås där borta! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback