18/8-10

2010-08-18 15:57:13
Allmänt Kommentarer (0)
Tänkte vara duktig igår och somna tidigt, men nej det gick ju såklart inte. La mig nångång vid tolv, men sen rullade jag runt tills typ 6. Jannis räddade mig i nån minut och pratade lite. Saknar fortfarande våra smskvällar. Sen när jag fortfarande inte somnat vid 5, fick jag ett gulligt sms från Ems, med orden: "GLHF in school! <3!", blev lite glad (a)

Måste ändå somnat vid nåt tillfälle, för när jag vaknade av mitt alarm, som råkade vara Guettas memories, visste jag fan inte vart musiken kom ifrån. Haha helt borta, vaknade ordentligt nångång i mitten av låten. Sen fick jag feelings och dog.

Gick upp och duschade och sen slog det mig; skolan börjar verkligen idag. And it did. Åkte dit, fick mitt fina röda SL access-kort och drog till stan med Ebba och Molly. Därefter åkte jag till Kista och träffade Kattis och åt. Sen började hon jobba and I came home. Vill fan inte gå i skolan! Schemat suger hästballe oxå, visar nån dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback