24/8-10

2010-08-24 17:33:51
Allmänt Kommentarer (0)
Var helt död som vanligt när jag vaknade. Ooooh panik hjläp mig vad ska jag göra för att kunna vakna som en normal människa?

Tog iaf sovmorgon till 9, och hade en halvtimme på mig att dra till skolan. Tur att man duschade på kvällen. Hann i tid, och sydde sönder kavajövningar. Jättesvåååååårt! Fick damp 100 gånger och la mig på bordet. Blev inte helt klar, så imorn fortsätter mardrömmen. Inte okej.

Har inte ätit något heller, sitter och väntar på min kebab som mamma är påväg hem med. Fan vad jag vill äta!

Om jag har tur kommer mina pengar imorn. Please!

Juste! Kattis arbetskamrat åker till Chile snart och blir borta i 2 mån, och då ska hon hyra hans lägenhet i Tensta. Jättebra javisst, då har vi iaf nånstans att vara när det är überkallt och snöar. Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback