25/8-10

2010-08-25 20:32:15
Allmänt Kommentarer (0)
La mig före tolv igår, fett skönt. Vaknade vid 07, var lite död men inte som innan. Drog till skolan och sydde, fast jag fick inte så mkt gjort, då jag plötsligt blivit folkets lärare - igen. Alla frågar mig om hjälp hela hela tiden haha. Inte för att jag är nån expert heller :D

Skulle egentligen slutat 16.20, men från 15.30 framåt hade vi studentmössprovning. Jag har typ världens minsta huvud med 54 i omkrets (y) Imoooorn bokar vi klubb att ha studentskiva på, tror det blir på Collage. Såhäär tidiga I know :D

Efter allt mössprovande och alla mössbeställningar, åkte jag hem. Och sen har jag inte gjort nåt speciellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback