26/8-10

2010-08-26 21:48:14
Allmänt Kommentarer (0)
Vet inte vad jag tänkte igår när jag la mig.. Hade lagt alarm på 8 när jag skulle börja 12 xD Tänkte väl att vi börjar 10, vilket vi ska göra from nästa vecka. La nytt alarm och somnade om, för att sedan vakna vid 9.30. Fattar inte vad jag tänkte här heller. För trött xD La iaf nästa på 10, men då var jag redan så pigg att jag inte kunde somna om, så jag gjorde det jag skulle och när jag inte hade nåt att göra längre glodde jag på tv, i typ en timme. Trodde verkligen att jag skulle vara segare. Mirakel x)

Vi hade naturkunskap for the first time idag. Läraren är lite rolig, går inte att förklara. Han är läskig men samtidigt snäll som fan. Först blev han sur på mig, sen blev jag hans favorit för att jag kunde nån fråga haha. He was like: "DU är min favorit!" Fjorrarna blev ägda :D Then he was like: "Du får svara på det här för det känns som att du tänker mkt.", men sen senare blev det: "Om ni inte har pennor nästa gång, så får ni bita er själva så ni blöder och skriva med blodet!" Läskig som sagt..
Sen var det folk som väsnades utanför, och direkt när han gick ut blev det tyst. Sen kom han in igen och la en: "Det räcker med att dom ser mig.." Läskig igen som sagt hahahaha. Men han är skön så det är lugnt :)

Slutade efter det, och drog och beställde studentmössa och sånt. Jättekyyl, längtar som fan. BARA ett halvår tills jag får den xD Sen åkte vi och kollade på stället vi tänkte ha skivan på. Det var fan inte nice, så imorn tänker vi övertala alla till att välja nåt annat ställe (y)

Sen åkte jag hem och gick till gallerian och kollade på skor. Hittade inget, så jag köpte en halsduk istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback